måndag 29 juni 2009

True love


Rickard: Ja, jag älskar honom svärmor.

11 kommentarer:

  1. Rickard och Johan är två totalt misslyckade människor. Deras högsta önskan i livet är och har alltid varit att kunna spela tennis, men efter som dom är så fullständigt talanglösa (och fula) på allting så blev det självklart inget av det. Inte ens era mammor skulle sakna er om ni dog, vilket vi är många som hoppas att ni gör snart...

    SvaraRadera
  2. Eftersom är ett ord. Annars var det ganska bra!

    SvaraRadera
  3. Bra Johan! Nu kom vi på en sak som du kan, stava till eftersom.
    Ser ut som du är ganska bra på att knarka också. för du liknar en utmärglad heroinist...
    Och jag skrattar så jag ligger dubbelvikt varje gång jag ser dig spela tennis..

    SvaraRadera
  4. Heroin är gott. Jag önskar dock att jag kunde sluta. Men det är svårt, mycket svårt. Jag tror fan att jag tar en sil nu!

    SvaraRadera
  5. HAHAHA!!! Johan tar minsann åt sig.
    Och kommenterar alltid alla negativa inlägg om honom på samma sätt, nämligen med en spelad självironi...
    Kom igen nu Johan liiite fantasi har du väl? Eller är du ännu mer intetsägande och misslyckad än vad jag trodde???

    SvaraRadera
  6. En gång till kan du, kom igen!

    Vad är "en spelad självironi"? Jag förstår inte det uttrycket, betyder det något? Utveckla!

    SvaraRadera
  7. Det enda du kan komma på är att svara med självironi, bara det är ganska roligt i sig, men, det riktigt roliga är när man faktiskt märker att du tar åt dig.
    Nu tackar jag för mig och för en trevlig diskussion.
    Och tack johan för att jag fick bekräftat att du verkligen är misslyckad.

    SvaraRadera
  8. Tack själv! Det är viktigt att vi anonyma näthatare håller ihop. Vi är ensamma själar, men vi har i alla fall varandra.

    SvaraRadera
  9. Någon av Alsterbacks polare är på krigsstigen... Suck.

    SvaraRadera
  10. Lägg ner skitsnacket och säg nåt om Murray istället! Man måste fan hata hans malande spelstil! Synd att W inte lyckades hålla ihop det i slutet...

    SvaraRadera
  11. Missade Alsterbackbiten från Answer. Vad hände där?

    SvaraRadera